واکنش سونی نسبت به بروز مشکل در اکسپریا XZ1 و XZ2

واکنش سونی نسبت به بروز مشکل در اکسپریا XZ1 و XZ2

با اینکه گوشی های پرچمدار به عنوان نماد برندها شناخته می شوند و همواره در حین تولید نظارت زیادی بر بخش سخت افزاری و نرم افزاری آن ها می شود و همچنین ازمایشات متعددی را پشت سر می گذارند، همچنان شاهد ایرادات و مشکلاتی در بعضی از آن ها هستیم. از افتضاح گلکسی نوت 7 گرفته تا مشکلاتی که برای گوشی های خانواده پیکسل از کمپانی گوگل به وجود آمده بود.

اما این بار نوبت سونی و گوشی های اکسپریا XZ1 و XZ2 بود. درست در سپتامبر سال 2017 میلادی بود که سونی از گوشی اکسپریا XZ1 رونمایی کرد. اما چندی بعد شاهد گزارشات مردمی ای بودیم که ادعا می کردند بعد از مدتی کار کردن با گوشی خطوط سفید و نقاط ریز کم رنگی بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند و بعد از مدتی از بین می روند. اما کمی بعد، گزارشات مردمی بیشتری به XDA و انجمن رسمی Sony Mobile مبنی بر ظهور همین مشکل در گوشی سونی XZ2 ، رسید.

بعد از آنکه میزان حجمه ها بیشر شد کمپانی سونی به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد: این یک نقص کارکردی نیست، زیرا در نتیجه الکترواستاتیک، در بعضی از مدلها است. سونی همچنان می گوید که این الگوهای خطی پس از آنکه الکترواستاتیک ناپدید شد، از بین می رود .

حال متن کامل بیانیه سونی بدین شرح است:

Sony Mobile متعهد به ارائه بالاترین استانداردهای کیفیت محصول و خدمات مشتری، برای همه محصولات خود است. با توجه به مشخصه صفحه نمایش، ممکن است الگوهای خطی را که در نتیجه نیروی الکترواستاتیک به وجود می آید در بعضی از مدل ها مشاهده کنید. این یک نقص کارکردی نیست و معمولا الگوهای خطوط از بین می روند، چون الکترواستاتیک ناپدید می شود.

به این مطلب امتیاز دهید 👇
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید